چگونه ظاهري زيبا داشته باشيم و شيك پوش به نظر برسيم

براي خانم ها يك لباس يا مانتو اسپرت  شيك كه يقه بسته و احاطه شده داشته باشد و يا يك كت و شلوار ساده اما شيك ظاهري حرفه اي و عالي ايجاد مي كند.

 

براي داشتن ظاهري حرفه اي در محيط كارتان مي توانيد با توجه به نوع محيط كارتان از كراوات و يا دستمال گردن نيز استفاده كنيد. براي استفاده از زيورآلاتي مثل طلا و جواهرات سعي كنيد چنانچه تمايل به استفاده از آنها را نيز داريد از انواع كوچك و ساده آنها استفاده كنيد.

لباس پوشيدن براي مراسم و مهماني هاي خودماني و يا براي مكان هايي كه نياز به راحتي داريد :

لباس پوشيدن به معناي غيرخاص و راحت شايد خيلي نياز به تصميم گيري نداشته باشد.

معمولا براي اين جور مناسبت ها و مكان ها يك شلوار جين و يا يك شلوار پارچه اي ساده و انواع تاپ ها و تي شرت ها مناسب باشد. اما شما در اين موارد نيز مي توانيد روش و مدل خودتان براي لباس پوشيدن را داشته باشيد و از زيورآلات و اكسسوري ها نيز با توجه به علايق تان استفاده كنيد!

 

لباس پوشيدن براي منظوري خاص : 

براي اينكه شبي را بيرون از منزل بگذرانيد مثلا اينكه در يك مهماني دوستانه شركت كنيد و يا قرار با شخصي در يك رستوران شما به لباسي كمي رسمي تر از لباس هاي هر روزتان نياز داريد تا به كمك آن شيك پوش و زيبا به نظر برسيد.

 

آقايان براي اين منظور به يك شلوار خوش دوخت و يك پيراهن دكمه دار تا بالا و يك ژاكت ساده نياز دارند تا يك نگاه خاص در خودشان ايجاد كرده و شيك و خوش لباس به نظر برسند. براي خانم ها يك شلوار و يا يك لباس زنانه و يا يك مانتو اسپرت كه با يك كيف دستي مناسب و زيورآلاتي زيبا همراه باشد نياز است تا ظاهري زيبا و برازنده در آنها بوجود آورد.

براي اين منظور سليقه شخصي شما در لباس پوشيدن نيز بسيار مهم و كمك كننده است و شما مي توانيد هميشه از علايق شخصي خود در مورد انتخاب نوع لباس و زيورآلات كمك بگيريد.

 

به پيش بيني  وضيعت هوا قبل از اينكه بخواهيد لباس بپوشيد توجه كنيد :

 

شايد براي شما اين كه پيش بيني هواشناسي چگونه است چندان مهم نباشد اما بايد بدانيد كه وضيعت آب و هوا و شرايط جوي در اينكه شما چه لباسي را انتخاب كنيد بسيار حياتي و مهم است!

 

دانستن وضيعت هواي بيرون هم باعث مي شود تا شما لباس مناسبي را براي پوشيدن انتخاب كنيد و هم بدون توجه به زمان روز يك ظاهري عالي و مناسب داشته باشيد.

 

لباس هايي را انتخاب كنيد كه كاملا اندازه تنتان باشد :

ابتدا بايد شكل بدنتان را به خوبي تشخيص دهيد. وقتي شكل بدنتان را فهميديد به راحتي مي توانيد لباس هاي مناسب نوع هيكلتان را بپوشيد. ابتدا ممكن است كمي اين كار سخت به نظر برسد اما بعد از مدتي شما به راحتي مي توانيد لباس هايي كه شما را زيباتر و بدنتان را خوش فرم تر ميكند را پيدا كرده و استفاده كنيد.

همه افراد كمي با يكديگر تفاوت دارند و يا ممكن است شما فكر كنيد شكل بدنتان دائما درحال تغيير است اما پيشنهاد ما به شما اين است كه سعي كنيد صبور باشيد و تمام مواردي كه براي تشخيص بهترين و مناسب ترين لباس نياز است را در نظر بگيريد.

 

خانم ها بايد دامني با طول مناسب انتخاب كنند كه نه اندازه پاهايشان را كوتاه تر از حالت عادي نشان داده و نه به طرز زننده اي پاهاي آنها را جلوه دهد. مثلا خانم هايي با قد بلند بهتر است از دامن هاي نيمه بلند استفاده كنند تا بلندي پاهايشان زياد از حد جلوه نكرده و تناسب اندامشان بهم نخورد.

همچنين خانم ها بايد لباسي را انتخاب كنند كه خطوط گردنشان را به زيبايي نشان دهد و اگر ميخواهند توجه را از گردنشان كم كنند مي توانند از يك گردنبند بلند براي زيبايي بيشتر كمك بگيرند.

 

هم آقايان و هم خانم ها بايد لباس هايي كه مخصوص اندام خودشان طراحي و دوخته شده را داشته باشند. چون كه لباس هايي كه اندازه تنمان نباشند ما را غير حرفه اي و شلخته و نامرتب جلوه مي دهند. لباس هايي كه اندازه ما هستند نه بايد خيلي تنگ يا خيلي گشاد باشند.

 

بايد بدانيم چه لباسي براي چه مكاني مناسب است :

جايي كه شما قرار است به خاطرش لباس بپوشيد چه يك مهماني تولد باشد و يا يك مراسم عروسي و يا يك روز با دوستان و يا محل كارتان و ...، همه اينها  نيازمند دانستن اين نكته هستند كه چه لباسي را بايد براي اين مكانها و يا مناسبتها به درستي در نظر گرفته و بپوشيم؟

 

شما نميخواهيد جزو آن دسته كساني باشيد كه مثلا در يك مهماني رسمي با يك شلوار جين ظاهر ميشوند و يا در يك مراسم عزا با يك پيراهن قرمز شركت مي كنند!! بنابراين بهتر است قبل از پوشيدن لباس به اين نكته مهم فكر كنيم كه آيا اين لباس به درستي براي مراسم و مكان امروز مناسب است يا نه؟

 

قبل از اينكه به مهماني كه دعوت شده ايد برويد ابتدا درمورد نحوه لباس پوشيدن خاص آن مراسم و اينكه چه لباسي مناسب آن مراسم است از يك فرد آگاه و يا برگزار كننده مهماني سوال كنيد.

 

براي رفتن به محل كارتان يك لباس مناسب با توجه به قوانين و شرايط آن اداره انتخاب كرده و بپوشيد. زيرا محيط هاي كاري ممكن است بعضا داراي قواعد استانداردي براي پوشش كارمندان خود باشند و شما نيز بايد از اين قوانين به درستي پيروي كنيد و از آنها قبل از پوشيدن لباس روزانه و مانتو اسپرت  آگاهي داشته باشيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.